Yapı Yol-İş Sendikası, Niğde Aktaş TOKİ şantiyesinde Doruk İnşaat tarafından gasp edilen işçilerin haklarının ödenmesi talebiyle Ankara'da eylemde.
TOKİ Genel Merkezi önüne giden işçilerle TOKİ'den gelen talep üzerine TOKİ yetkilisi ile bir görüşme yapıldı. Görüşme de yetkili, işçilerin haklarını şirketin ödeyeceğini taahhüt etti. Doruk İnşaat ise "TOKİ'den alın" diyerek ödeme yapmaktan kurtulmaya çalışıyor.
İşçiler Doruk İnşaat önünde uyarı eylemi yaparak haklarını almadan gitmeyeceklerini vurguladı.
DUYURU
EĞİTİM
SİYASET
SAĞLIK
Niğde Aktaş TOKİ şantiye işçileri eylemde
Niğde Aktaş Toki İnşaatında Çalışan İşçiler Ücretlerini Alamadı Eylem Yapıyorlar.
Yorumlar
Niğde'de İçme Suyu İhtiyacınızı Nasıl Gideriyorsunuz?
Ankete Katıl
Trend Haberler
MC Mustafa Ceylan Tahliye Edildi
Niğde'deki bu gidişat karşısında kim, ne zaman ve nasıl bir adım atacak?
Ömer Fethi Gürer imza vermedi, CHP'deki safını belirledi.
Yılan Sokması Sonrası Fenalaşan Vatandaş Tedavi Altına Alındı




