Niğde İl Millî Eğitim Müdürü Elif Özbek ve Şube Müdürü Sezai Demirhan, Antalya’da düzenlenen 18. Uluslararası MEB Robot Yarışması’nda ilimizi temsil eden öğrenci, öğretmen ve okul yöneticileriyle bir araya geldi.
Yarışmaya Niğde’den Kanuni Sultan Süleyman Ortaokulu, Niğde Fen Lisesi, Bor Şehit Ramazan Konuş Fen Lisesi, Mimar Sinan Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Faik Şahenk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ile Akşemseddin Bilim ve Sanat Merkezi katılım sağladı.
Program kapsamında, yarışmada gösterdikleri özverili çalışmalarla ilimizi başarıyla temsil eden öğrencilere ve danışman öğretmenlere belge ve hediyeleri takdim edildi.
İl Millî Eğitim Müdürü Elif Özbek, öğrencilerin bilim ve teknoloji alanında elde ettiği başarıların gurur verici olduğunu belirterek, bu tür organizasyonların gençlerin üretkenliklerini artırdığını ifade etti.
İl genelinde eğitim camiasının ulusal ve uluslararası platformlarda elde ettiği başarıların devam etmesi temennisinde bulunularak, öğrenci, öğretmen ve okul yöneticilerine teşekkür edildi.
Program, hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi.