Kırşehir’de düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap Bölge Müsabakalarında mücadele eden Niğde Kız Takımı, önemli bir başarıya imza atarak yarı finale yükseldi.
Kırşehir’de gerçekleştirilen ANALİG 1. Etap Bölge Müsabakalarında sahaya çıkan Niğde Kız Takımı, son olarak Konya Kız Takımı ile karşı karşıya geldi. Mücadele sonunda grubunu 3’üncü sırada tamamlayan temsilcimiz, yarı final etabına katılma hakkı elde etti.
Bu sonuçla birlikte Niğde Kız Takımı, yarı final müsabakalarında Çankırı’da ilimizi temsil edecek.
Niğde Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü yetkilileri, elde edilen başarıdan dolayı sporcuları ve antrenörleri tebrik ederek, yarı final sürecinde takıma başarılar diledi.
Niğde’yi en iyi şekilde temsil eden sporcular, spor camiasında gurur kaynağı oldu.




