Vali Koç mesajında; ‘2023 yılı Yüksek Öğretim Kurumları Seçme Sınavlarında Türkiye 1’incisi çıkartan Niğde’mizden yine TYT, Sayısal, Sözel, Eşit Ağırlık ve Dil sınavlarından ilk bine 16, ilk on bine ise 67 öğrencimiz girmiştir. Bizlere bu gururu yaşatan tüm öğrencilerimizi, velilerini ve öğretmenlerini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum’ dedi.
KÜLTÜR
GÜNCEL
ASAYİŞ
Vali Koç, YKS başarıları için teşekkür etti
Niğde Valisi Mustafa Koç, YKS sınavında dereceye giren öğrenci sayılarını açıklayarak, öğrenci, veli ve öğretmenlere teşekkür mesaj yayınladı.
Yorumlar (1)
Niğde'de İçme Suyu İhtiyacınızı Nasıl Gideriyorsunuz?
Ankete Katıl
Trend Haberler
MC Mustafa Ceylan Tahliye Edildi
Niğde'deki bu gidişat karşısında kim, ne zaman ve nasıl bir adım atacak?
Ömer Fethi Gürer imza vermedi, CHP'deki safını belirledi.
Selim GÖKEL şaşırmadı! ; CHP'li Gürer'den 'Kılıçdaroğlu' sorusuna ilginç yanıt




