Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, uluslararası düzeyde önemli bir göreve seçildi.

Fas’ta düzenlenen Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler (UCLG) Dünya Teşkilatı Olağan Kongresi’nde, Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay UCLG Başkanlığına seçilirken, Başkan Özdemir de UCLG Yönetim Kurulu Üyeliğine getirildi.

Türkiye’yi Temsil Edecekler

Gerçekleşen kongrede alınan karar doğrultusunda, hem Altay hem de Özdemir yeni görevleriyle uluslararası platformda Türkiye’yi temsil edecek. UCLG, dünya genelinde yerel yönetimlerin en geniş çatı kuruluşları arasında yer alıyor.

“Bu Başarı Türkiye’nin”

Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, elde edilen başarıyı Türkiye adına önemli bir gelişme olarak değerlendirdi.

Bor huzurevinde anlamlı babalar günü
Bor huzurevinde anlamlı babalar günü
İçeriği Görüntüle