Ülke genelinde yapılacak olan 2 Nisan Boykot kararına karşı Çukurkuyu Belediyesi'nden ilginç çıkış.
Çukurkuyu Belediye Başkanı Ahmet Halisdemir sosyal medya hesabından yaptığı açıklama da;
Esnafımıza, iş yerlerimize ve Çukurkuyumuzun ekonomisine sahip çıkıyoruz!
2 Nisan'da planlanan boykota karşı, yerel ticaretimizin canlı kalması için sizleri Çukurkuyu’daki esnafımızdan alışveriş yapmaya davet ediyoruz.
02.04.2025 günü, belediyemiz sınırlarındaki marketlerden tek seferde 5 bin TL ve üzeri alışveriş yapan vatandaşlarımızın fişlerini getirmeleri halinde, 1.500 TL’sini biz karşılıyoruz!
Birlikte güçlüyüz, Türkiye, Çukurkuyumuz, yerli ve milli sermaye kazanacak! " şeklinde paylaşım yaptı.
ASAYİŞ
EKONOMİ
SİYASET
EĞİTİM
YAŞAM
KÜLTÜR
GÜNCEL
SAĞLIK
SPOR
BOR
ÇAMARDI
MHP'li Çukurkuyu Belediyesi'nden Boykot Çıkışı
Çukurkuyu Belediyesi'nden ilginç çıkış.
Yorumlar (1)
Niğde'de İçme Suyu İhtiyacınızı Nasıl Gideriyorsunuz?
Ankete Katıl
Trend Haberler
MC Mustafa Ceylan Tahliye Edildi
Niğde'deki bu gidişat karşısında kim, ne zaman ve nasıl bir adım atacak?
Ömer Fethi Gürer imza vermedi, CHP'deki safını belirledi.
Müftülüğe TOGG Bağışı… Hemen Ardından Görev Değişimi İddiası: Tesadüf mü?





