İYİ Parti Niğde İl Başkanlığı tarafından Ankara’da düzenlenecek Tandoğan Mitingi’ne katılım çağrısında bulunmak amacıyla Cumhuriyet Meydanı’nda stant çalışması gerçekleştirildi.
İYİ Parti teşkilat üyelerinin katılımıyla kurulan stantta vatandaşlara miting hakkında bilgi verilirken, parti tarafından hazırlanan broşürler de dağıtıldı. Vatandaşlarla birebir görüşmeler gerçekleştiren partililer, Tandoğan Meydanı’nda yapılacak mitinge destek çağrısında bulundu.
ÖZTÜRK: “VATANDAŞLARIMIZI TANDOĞAN MİTİNGİNE DAVET EDİYORUZ”
Stant çalışmasıyla ilgili açıklamada bulunan İYİ Parti Niğde Merkez İlçe Başkanı Avukat Ahmet Öztürk, vatandaşlarla bir araya gelerek görüş alışverişinde bulunduklarını belirtti.
Öztürk, “Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleştirdiğimiz stant çalışmasıyla hemşehrilerimizi Ankara Tandoğan Meydanı’nda düzenlenecek mitingimize davet ediyoruz. Vatandaşlarımızın taleplerini dinleyerek görüşlerini alıyor, ülkemizin geleceğine ilişkin düşüncelerimizi paylaşmaya devam ediyoruz.” ifadelerini kullandı.
Cumhuriyet Meydanı’nda gün boyunca devam eden stant çalışmasında partililer, vatandaşları Tandoğan Mitingi’ne davet etti.