ASAYİŞ

Emniyetten uyuşturucu kullananlara yönelik uygulama

Niğde Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince sokak satıcıları ve kullanıcılarına yönelik yaptığı çalışmalar neticesinde uyuşturucu madde kullandığı değerlendirilen 2 şahıs ekiplerce gözaltına alındı.

Abone Ol

Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından Sokak Satıcılarına ve Kullanıcılarına yönelik yürütülen çalışmalar sonucu uyuşturucu madde kullandığı değerlendirilen 2 şahıs ekiplerce alındı. Şahıslarda yapılan aramalarda  2 parça 13,01 gram ağırlığında Metamfetamin maddesi ele geçirildi.

{ "vars": { "account": "UA-18872786-1" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }