Bor İlçe Kaymakamı Gökhan Görgülüarslan, İlçe Jandarma Komutanı Mehmet Aner ve İlçe Tarım ve Orman Müdürü Soner Kahraman, teknik personelle birlikte ilçede yeni kurulan tarımsal işletmeyi ziyaret etti.
Borlu üretici Alaaddin Şeker tarafından hayata geçirilen yeni tesisin üretim kapasitesi ve planlamaları hakkında bilgi alan heyet, işletmenin kuruluş süreciyle ilgili incelemelerde bulundu.
YENİ YATIRIMA HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ
Ziyaret sırasında tesisin kurulumu ve üretim hedefleri hakkında değerlendirmelerde bulunulurken, Kaymakam Gökhan Görgülüarslan ve beraberindeki heyet, üretici Alaaddin Şeker’e hayırlı olsun dileklerini iletti.
“ÜRETİME DEĞER KATAN ÇİFTÇİLERİMİZİN YANINDAYIZ”
Yetkililer, Bor tarımının gelişmesi ve üretimin artırılması adına emek veren üreticilerin her zaman destekçisi olduklarını belirterek, tarımsal yatırımların ilçe ekonomisine önemli katkılar sağlayacağını ifade etti.
İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından da üreticilere yönelik teknik destek ve rehberlik çalışmalarının sürdürüldüğü belirtilirken, tarımsal üretimin güçlendirilmesine yönelik çalışmaların devam edeceği vurgulandı.
Yeni kurulan işletmenin, Bor ilçesinde tarımsal üretime ve bölge ekonomisine katkı sağlaması bekleniyor.




