Yayla Bakliyat Niğde'de Gıda Alanında Yatırım Yapıyor

Nihayet Tarımsal Entegre Tesisleri Niğde'yi Fark Etti...

EKONOMİ 20.05.2020, 22:23 21.05.2020, 13:52 tiyo
1737
Yayla Bakliyat Niğde'de Gıda Alanında Yatırım Yapıyor
banner830

Yaklaşık bir yıldır öncülük ettiğimiz Niğde genelinde çiftçilerimizle sözleşmeli ekim başta olmak üzere Niğde OSB'nin  yatırım yapma avantajları gibi saha çalışmasını yürüten Yayla Bakliyat  Niğde OSB de 127.000 m2 arazide gıda alanında yatırımı için arsa tahsis sözleşmesini imzaladı. 


Niğde OSB Yönetim Kurulu Başkanı  Mustafa Altunbaş konu ile ilgili açıklamasında; " Yaklaşık 380 kişi istihdam sağlayacak olan tesis çiftçilerimize de  rol model olacak, dolaylı olarak da istihdam sağlayacak tesisi ilimizin Tarımından elde ettiği gelirleri artıracak yatırımın Niğde’mize hayırlı olmasını temenni ediyorum" dedi. 

Kaynak: TİYO AJANS
Yorumlar (2)
xxxxxxxxxx 2 hafta önce
arsayı alırlar üstüne yatarlar tesis fab işletme vb unuturlar niğdenin kaderi bu
Gerçekçi 2 hafta önce
Biz buna yatırım demeyiz.Tarımsal alanlardan köylüyü kendilerine ırgat yapmak,kısaca köylünün ürettiği bakliyatın değerini düşürüp üç beş yıllık vade de tekelci olmak.zaten bizzat ürünleri pazarladığı güçlü bir pazara sahip küçük köylü onlarla rekabet edemeyeceği için sonuç hüsran.Tıpkı çekok vb büyük firmaların misli ovasında yaptığı yatırım gibi piyasa üç beş büyük şirkete kaldı.Bunlar zaten her türlü tarımsal desteği de en yüksek sevide alanlar.Üretimden tüketiciye kadar tekelci bir yapı köylü ise bunların kısa sürede gündelik işçisi olur.Lakin şu unutulmamalı bu tip şirket ve firmaların dar günlerde yapısı gereği kapitalizmin gereği olan parayı bilir tüketici umrunda olmaz.
Son Yorumlar
Sayın müdürüm doğma büyüme niğdeli olup niğde emniyetinde görev yapan ayrıca da ticaret yapan polis memurlarını denetleseniz motorlardan daha makbuldür bence bizim yeğenlerimiz pkk la mücadele ederken sizin niğdeli personeliniz valla fındık kırıyor buna bi el atsanız adalet yerini buldu diye sizi aklınızdan öperim
Bu tarz motorlar sadece tarlada kullanılıyor benim yaşım 40 daha trafikte ve şehir mekezinde hiç tescilsiz motor görmedim.
Tebrikler...
Aman göstermelik olmasın... kontrol edelim devletimizin parası boşa gitmesin..
Tanıdığım için söylüyorum. Tuba Yüksel hanım bunu çok hakkediyor...Tabi ki diğer memurlarda hak etmiştir.Başarılar dilerim.
20°
parçalı az bulutlu
24_09_2013_02 Image Banner 142 x 60 24_09_2013_02 Image Banner 142 x 60
Günün Anketi Tümü
BOR'da Hangi Yatırım Gerçekleştirilmeli... Geliştirilmeli...
BOR'da Hangi Yatırım Gerçekleştirilmeli... Geliştirilmeli...
Günün Karikatürü Tümü
Namaz Vakti 01 Haziran 2020
İmsak 03:28
Güneş 05:14
Öğle 12:44
İkindi 16:37
Akşam 20:05
Yatsı 21:42
Puan Durumu
Takımlar O P
Takımlar O P
Takımlar O P
Takımlar O P

Gelişmelerden Haberdar Olun

@