Niğde'de 37 yaşındaki bir esnaf intihar etti

Niğde’de sanayide Çelik kapı ustası    kendini  iple asarak yaşamına son verdi.

ASAYİŞ 10.05.2020, 15:24 tiyo
9980
Niğde'de 37 yaşındaki bir esnaf intihar etti
banner830

Niğde’de sanayide Çelik kapı ustası  Hasan Ilgın (37),   kendini  iple asarak yaşamına son verdi.


Olay, merkez eski sanayide  meydana geldi. İddiaya göre Hasan Ilgın henüz  bilinmeyenle bir nedenle kendine ait işyerinde iple kendini astı.  Durumu görenler  polis ve sağlık ekiplerine bildirdi. Olay yerine  gelen sağlık ekipleri Hasan ılgın'ın öldüğünü belirledi. Olay yerinde yapılan incelemenin ardından talihsiz gencin cesedi, Niğde Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı

Kaynak: TİYO AJANS
banner697
Yorumlar (17)
NİĞDELİ 3 hafta önce
Bu durumdan sorumluluk duyarak utanan var mı....Vicdanlar rahatmı ...
Serap belli 3 hafta önce
Allah, Kim bilir kimi soydu idi sonra bok yolunda geberdi gitti boklu esnaf
Serap yartunç 3 hafta önce
İnsanların başına ne geleceği yaşamlarının nasıl sonlandirilacagini sadece Allah bilir. Ölünün arkasından kötü konuşanlar yazık sizler nasıl öleceksiniz onuda gene Allah bilir. Genç kardeşimizin Rabbim taksiratini af etsin.
Samet 51 3 hafta önce
Allah rahmet eylesın
esnaf 3 hafta önce
dolaylıda olsa vebali olanları Allah kahru perişan etsin
Gül 3 hafta önce
Ah be kardeşim ne derdin sıkıntın vardı Allah bilir Allah rahmet eylesin inşAllah cenet mekanın olsun.ayleni acıya bıraktın gitin
Mustafa yiğit 3 hafta önce
Yazık kimbilir ne derdi vardı Allah rahmet eylesin
Niğde 3 hafta önce
İnsanlar ve toplum çok büyük çöküntü ve sıkıntı içinde... kimse gencecik ,sağlıklı yaşta ölmek istemez. Ailesine sabırlar dilerim.Işıklar içinde uyusun. Tanrı yarlığasın.
Intihar ediyor 3 hafta önce
Derdin neydi be garibim bu kadarmi doydun canına
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın
Son Yorumlar
Sayın müdürüm doğma büyüme niğdeli olup niğde emniyetinde görev yapan ayrıca da ticaret yapan polis memurlarını denetleseniz motorlardan daha makbuldür bence bizim yeğenlerimiz pkk la mücadele ederken sizin niğdeli personeliniz valla fındık kırıyor buna bi el atsanız adalet yerini buldu diye sizi aklınızdan öperim
Bu tarz motorlar sadece tarlada kullanılıyor benim yaşım 40 daha trafikte ve şehir mekezinde hiç tescilsiz motor görmedim.
Tebrikler...
Aman göstermelik olmasın... kontrol edelim devletimizin parası boşa gitmesin..
Tanıdığım için söylüyorum. Tuba Yüksel hanım bunu çok hakkediyor...Tabi ki diğer memurlarda hak etmiştir.Başarılar dilerim.
17°
hafif yağmur
banner696
Günün Anketi Tümü
BOR'da Hangi Yatırım Gerçekleştirilmeli... Geliştirilmeli...
BOR'da Hangi Yatırım Gerçekleştirilmeli... Geliştirilmeli...
Günün Karikatürü Tümü
Namaz Vakti 01 Haziran 2020
İmsak 03:28
Güneş 05:14
Öğle 12:44
İkindi 16:37
Akşam 20:05
Yatsı 21:42
Puan Durumu
Takımlar O P
Takımlar O P
Takımlar O P
Takımlar O P

Gelişmelerden Haberdar Olun

@